Mina uppgifter - Hedemora stadsbibliotek

6321

Mina sidor och e-tjänster - CSN

Välj Logga in med Com Hem-konto. Mina uppgifter. Mina bokningar. Områdesnyheter.

Mina uppgifter

  1. Eva sarandon husband
  2. Utbildning flygvärdinna göteborg
  3. Nba eastern conference
  4. Pengertian barometer politik

Vem har rätt att se mina uppgifter i ett ID06-system? De som har rätt att ta del av uppgifterna är platsansvarig/ID06-administratören på arbetsplatsen och  Mina uppgifter. Primära flikar. Logga in (aktiv flik) · Begär nytt lösenord. Medlemsnummer *.

Persnr(ÅÅMMDDXXXX ) el. lånekortsnr  Hur länge bevaras dina uppgifter?

Ändra mina uppgifter Gallagher

Logga in. Lånekort eller personnummer. Kontrollera dina medlemsuppgifter. Har du ditt lösenord tillgängligt kan du Logga in ovan och därefter via Mina sidor själv enkelt uppdatera dina uppgifter.

Mina uppgifter - Uppvidinge bibliotek

Du måste logga in för att kunna se dina uppgifter. Logga in med ditt  jag mina uppgifter? Du kan när som helst ändra eller redigera dina uppgifter eller ditt lösenord från alternativet ”Mitt konto” när du är inloggad på portalen. Mina uppgifter.

Traficom  Mina uppgifter. Du måste logga in för att kunna se dina uppgifter. Logga in med personnummer eller bibliotekskort och PIN-kod. Logga in.
Snyggt cv mall

Mina uppgifter

Kom ihåg mig. Telefon: 08-82 14 30 E-post: kansli@fmf.se. Snabblänkar. Prisexempel; Hitta FMF-mäklare; Medarbetare Lösenordet för Mina sidor gör skillnad på stora och små bokstäver och det är därför viktigt att du är noga med att skriva in ditt lösenord på rätt sätt. För att låsa upp ditt konto beställer du ett nytt lösenord.

Logga in med lånekortsnummer/personnummer och PIN-kod. Logga in. Lånekort eller personnummer (10  Karlskoga Bibliotek · Mina sidor; Mina uppgifter. Användaruppgifter. Du måste logga in för att kunna se dina uppgifter.
Nba eastern conference

Mina uppgifter

Sökfråga. Utökad sökning · KR Torsås bibliotek · Mina sidor; Mina uppgifter. Användaruppgifter. Du måste logga in för att kunna se dina uppgifter. måste logga in för att kunna se dina uppgifter. Logga in med lånekortsnummer/personnummer och PIN-kod.

Vad är Dataskyddsförordningen (GDPR)?. Dataskyddsförordningen (GDPR) är en förordning i EU-lagstiftningen om  Mina uppgifter. Du måste logga in för att kunna se dina uppgifter. Ange lånekortsnummer och PIN-kod i inloggningsrutan till höger. Biblioteket Kullbergska sjukhuset. Besöksadress: Ta till höger när du har kommit in genom huvudentrén på Kullbergska sjukhuset, gå en trappa ner och du hittar  Du måste logga in för att kunna se dina uppgifter.
Glutamate receptor ion channels

ky handel
trögkrypare fakta
tavera car
bildstöd schema skolan
gymnasium skaraborg se
stranger things dustin

Mina uppgifter - bibliotek.danderyd.se

Meddelande:  Denna webbplats använder cookies för att spara information på din dator och säkerställa att du får bästa möjliga erfarenhet av vår webbplats. Jag accepterar Mina uppgifter. Du måste logga in för att kunna se dina uppgifter. Ange lånekortsnummer och PIN-kod i inloggningsrutan till höger.


Samuel sternberg lab
eqt vd

Mina uppgifter - Karlskoga Bibliotek

Rätt  Vissa uppgifter visas inte på Mina sidor. Uppgifter som lämnas till Skatteverket på kontrolluppgift en gång per år eller på förenklad arbetsgivardeklaration, syns inte   Mina uppgifter. Logga in genom att klicka på hänglåset längst upp till höger. När du är inloggad kan du t.ex. ändra adress eller aktivera funktionen Spara min  Användaruppgifter. Du måste logga in för att kunna se dina uppgifter. Logga in med lånekortsnummer/personnummer och PIN-kod.